FAQ
Parkeergelegenheid
Parkeren kunt u op de oprit bij onze winkel. U kan oprijden aan de houten poort.
Geen plaats? No worries! Parkeer u gerust op de bedrijfsparking van Brandhout Demeyer naast onze vestiging.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
De verzendkosten binnen Belgie bedragen 7.00 euro voor thuislevering en 5.95 euro voor levering in een Pick-up point.
De verzendkosten voor thuislevering binnen Nederland bedragen 9.00 euro.
Wanneer komt mijn pakje aan?
We willen een zo goed mogelijke verzendservice bieden.
We doen ons uiterste best om jullie pakjes zo snel mogelijk bij jullie te bezorgen.
Wij versturen steeds je pakket binnen de 1-5 werkdagen.
Ik heb gekozen voor ophaling, wat nu?
OPHALING
Pick-up moments : Telkens mogelijk tijdens de openingsuren. (na bevestigingsmail)
Pick-up point: Scheldestraat 36, 8553 Otegem
Let op : bestellingen kunnen enkel maar worden opgehaald indien u een ‘klaar om op te halen’ mailtje/melding ontvangen hebt.
Hoe kan ik retourneren ?
U heeft maximum 14 dagen de tijd om uw pakje terug te sturen.
Retourkosten zijn steeds voor eigen rekening.
Retouren kan naar :
Les deux soeurs
Scheldestraat 36
8553, Otegem (Zwevegem)
Houdt aub het ticket bij met het trackingnummer tot wanneer uw pakket goed bij ons is aangekomen.
Woont u in de buurt van Zwevegem en heb je zin om langs te komen in
onze boutique? U kunt uw online aankopen ook terugbrengen of omruilen in
onze winkel.
Eenmaal wij je retour goed ontvangen hebben krijgt u het bedrag binnen 14 dagen op de rekening waarmee u de aankoop deed, teruggestort.
Sale items retourneren
Onze excuses, wij kunnen helaas geen sale items terugnemen.
Stuurt u ons deze toch terug op, dan zijn we genoodzaakt uw bestelling terug te zenden en worden er nieuwe verzendkosten in rekening gebracht.
Ik heb een onvolledige, onjuiste of beschadigde bestelling ontvangen
Een onjuiste of defaut bestelling is nooit leuk! Alvast onze excuses mocht dit bij u zijn voorgevallen.
In dit geval verzoeken we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, uiterlijk binnen de 24 uur na ontvangst van je items. Dit kan enkel en alleen door een mailtje te sturen naar info@lesdeuxsoeurs.be
Gelieve de foto's van wat er precies mis is of ontbreekt aan uw bestelling toe te voegen aan uw mailtje. Enkel dan kunnen we uw complaint in behandeling nemen.